Kao vlasnik preduzeća Shopify, sigurno ste razmišljali o tome da u nekom trenutku proširite svoj doseg i o prodaji u inostranstvu. Na kraju krajeva, to će gotovo sigurno povećati vašu prodaju.

Zašto je tako važno imati višejezične opcije?

Za početak morate podići profil i privući što je moguće više posjetitelja. Zato je indeksiranje od strane Google -a i drugih pretraživača toliko važno – a mogućnost pretraživanja na više jezika ključna je ako idete širom svijeta.

Ako želite izvući maksimum iz višejezičnosti, morat ćete slijediti glavne tehničke preduvjete. Nećete se pojaviti u rezultatima pretraživanja ako vaša internetska trgovina nije na jeziku na kojem vaš potencijalni kupac traži … To znači da vas neće moći pronaći!

Nudi li Shopify višejezične opcije?

Iako Shopify ne nudi izvorno rješenje za višejezično poslovanje, postoje različita rješenja za dodavanje različitih jezika u vašu trgovinu.

Opcija 1: Kreiranje više trgovina

Lahko je uhvatiti se u iskušenju jednostavnog stvaranja dodatnih trgovina. Glavni problem je što je izuzetno teško održavati i upravljati – ne samo u smislu operativnih troškova i ažuriranja nekoliko web stranica novim proizvodima i promjenama, već i u smislu upravljanja zalihama.

To čak ne rješava pitanje kako ćete prevesti ovu novu web stranicu; morat ćete dati prevode za sav materijal i proizvode u vašoj Shopify trgovini.

Opcija 2: Korištenje višejezične Shopify teme

Što se tiče razvoja višejezične Shopify trgovine, uobičajena je pretpostavka da samo trebate izabrati temu koja je prilagođena na više jezika i koja ima jezički izbornik. To uopće nije točno. U početku se može činiti da je to pametna ideja, ali mnoge od ovih tema imaju ograničenu funkcionalnost, a neke vam jednostavno dozvoljavaju da prevedete sadržaj vaše trgovine, ali ne i blagajnu ili bilo koje sistemske poruke.

Takođe je uključena značajna količina ručnog rada. Morat ćete da prevedete običan tekst, HTML i da budete posebno oprezni pri prevođenju bilo kojeg jezika za predloške u vašoj trgovini. Iako je upotreba višejezične Shopify teme zamisliva, manuelni nedostaci koje ona nosi mogu biti prilično nezgodni – ovo posebno važi za ljude koji su ranije izgradili trgovinu i sada moraju da promjene teme.

Opcija 3: Korištenje višejezične Shopify aplikacije

Korištenje programa za prevođenje na više jezika najjednostavniji je i najsveobuhvatniji pristup prevođenju vaše Shopify trgovine. Nećete morati kopirati svoju Shopify trgovinu, niti će vam biti potrebna višejezična tema.

Koristeći softver poput Weglot -a, lahko možete dodati različite jezike u svoju trgovinu. Pomoću Weglota možete dodati stotine jezika u svoju trgovinu za nekoliko minuta. Ne samo da otkriva i trenutno prevodi cijelu vašu Shopify web stranicu, već i upravlja višejezičnim SEO -om vaše novoprevedene trgovine.

To je to!

Da biste uistinu zadovoljili očekivanja inozemnih kupaca i time povećali svoju prodaju, morate razmisliti o izgradnji višejezičnih trgovina.